JAG SKA BLI FRI,KÄMPA MOT MÖKRET OCH KOMMA UT STARKARE TILL LIVET.
DET SOM ÄR MITT!

tisdag 15 maj 2012

Mat

Vet att det kanske inte är så kul att läsa vad folk äter under dagarna.
Jag Vill egentligen inte lägga något fokus på eller värdera matintag. Det är lite mot det jag strävar nämligen att mat bara ska vara en naturlig del av livet som det inte funderas el reflekteras över FÖR mycket....

Men då den senaste tiden varit sådär matmässigt så tänker jag "redovisa" mitt matintag i stora drag. Mest för min egen skull för att få en överblick. Men Ni får gärna komentera om ni tycker det ser konstigt ut ect. Hjälper bara mig=)

6:00 frukost havregröt (bär mjölk honung) knäcke m leverpastej o smör + kaffe m mjölk
10:00 kaffe m mjölk x2
12:00 fiskkaka m ris sallad inkl dressing ,brödbulle
16:00 äpple
ca 18:00 middag: 2 kalla corizo , 1 torr brödbulle, 1 tomat (on the go/nödlösning)
20:30 1 banan , 1 kall korv kaffe. mjölk

Har varit på rett gott humör ikväll. Strosade runt på coop o smålog för mig själv. Just DÅ mådde jag rett bra=) men vikten gnager lite. Eller egentligen inte vikten ( då jag inte vägt mig o inte vet vad vågen säger) utan min kropp, ffa magen. ...

Jao jao.....nu ska jag hoppa ner i sängen o kolla play tv =)

Go kväll alles!

//A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar