JAG SKA BLI FRI,KÄMPA MOT MÖKRET OCH KOMMA UT STARKARE TILL LIVET.
DET SOM ÄR MITT!

söndag 6 maj 2012

Ånges o smärta

Jag når inte smärtan. Den är inte åtkomlig.
men den ligger i mitt bröst. Vill ut. Det river o sliter i mig. fast jag inte känner något.

Du har kommit igen.
Tagit över min själ. 

Skära?
- nej, kan inte.
riva?
-vill inte att huden ska bli ful

jag vill få ut det. 
kanske är det  det jag använde spyandet till förut. Få ut något ur kroppen.

Vad är det som gör ont? När jag lägger mig på badrumsgolvet (som känns så tryggt) vill jag bara att M ska finnas där. Med sin blick som ser mig. Som ser min smärta.
Mitt sunda förnuft vill bara säga stopp, men något i mig vill bara bli självdestruktiv. Vill göra illa, vill svälta mig, vill se revben, vill ligga på badrumsgolvet o domna bort.........


1 kommentar:

  1. Men lilla du, blir så ledsen av att läsa hur du mår. Det jag tycker du ska göra om du vill få ut allt du har inom dig, är att gråta..och gråta lite till. Det brukar kännas bättre efteråt. De andra alternativen kommer bara göra smärtan så mycket värre sen. Skickar över en stor kram

    SvaraRadera