JAG SKA BLI FRI,KÄMPA MOT MÖKRET OCH KOMMA UT STARKARE TILL LIVET.
DET SOM ÄR MITT!

onsdag 9 maj 2012

Livet och alla känslor

Det är mycket som händer nu. Både runt mig och inuti.
Jag har flyttat o börjat få ordning på Mitt hem. Där allt speglar MIG. Det är lite omtumlande att se hur resultatet blir- Är det här jag?! Så ospartanskt, så mycket färg? Alla saker jag valt väcker känslor i mig. Det tumlar runt och ibland känns det nästan som att alla känslor inte kan få plats i en kropp.

Sen är det mycket som planeras o görs runt omkring. Det är film/biokvällar , löpning ihop med en vän (!), fester, grillning, Avslutande kurser, resor, middagar, dejter ,planering av mat o inköp av grejer till Lgh........Är inte van. Nu för tiden känns en kväll hemma konstig, ensam och otillfredsställande. Nu är det undantaget förr var det min verklighet o vardag.

Jag är förvirrad. Jag Känner att jag inte riktigt vet vem Jag är. Vad står jag politiskt? Vad vill jag egentligen ha för "typ av kille" ,vilken stil vill är jag? Vem är jag sexuellt? I förhållande till min familj? Vilken specialité inom yrket Lockar mig?
Jag är inte ute efter att sätta mig i ett fack. Det har jag sedan länge förstått att en människa inte kan göras.
Men det känns som jag just nu är mitt uppe i ett identitetssökande. En försenad tonårsperiod kanske ;). Och det tar på mig.

Vem jag är o vem jag blir....ja mina vänner, det får tiden utvisa.

//A


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar