JAG SKA BLI FRI,KÄMPA MOT MÖKRET OCH KOMMA UT STARKARE TILL LIVET.
DET SOM ÄR MITT!

måndag 14 maj 2012

tröttdag

Är så trött idag. Sovit dåligt ,vaknat på tok förtidigt och flängt runt hela dagen.
Känner mig tjock idag. Kan det vara vätska jag lagt på mig  efter att ha hetsätit o kräkts i lördags? känns inte så troligt men känns inte kul om faktum är att jag Blivit större.

Måste skriva ner mitt matintag för att få lite överblick.

06:00 frukost : havregrynsgröt m björnbär honung mjölk + knäcke m smör o tomat. Kaffe m mjölk
10:00 Mellanmål (bjud fika): kaffe+ mjölk , mjukmacka m ost o grönsaker
12:00 Lunch. räksallad m dressing macka m smör , vatten
15:00 Macka m smör (inte bra med en macka till med var allt som fanns i gamla lgh)
16:40 Middag : lax + wook + lite pasta kaffe m mjölk
19:00 kväll: 1 öl med klassen ( + ca 4 coctailtomater, 3 jordnötsringar, 2 småcitrus)

Känns inte som en bra matdag, ser för mkt ut även när jag skriver ner det men har verkligen försökt göra det bästa av dagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar