JAG SKA BLI FRI,KÄMPA MOT MÖKRET OCH KOMMA UT STARKARE TILL LIVET.
DET SOM ÄR MITT!

måndag 4 juni 2012

Hemma

Är hemma i sverige igen. Sommalov o jobb har inletts.
Kursen var slapp o kul men det är faktiskt skönt att vara hemma igen.
Psykiskt har det o är det väldigt upp o ner. Det har varit jävligt vissa stunder under resan.
Känner mig tjock o paniken att jag bara ska bli större o större ligger o bubblar i mig. M
Märker att mitt fokus min närvaro ligger i mitt fett, mitt omfång.

Jag blir så frustrerad!!!
Har jag inte kommit längre? Jag gav verkligen allt under behandlingen, jag mådde skit o tyckte mig se ljuset i tunneln, kände att jag nog snart var ute ur helvetet. Så va *** är det här?
Det är tungt nu.
När jag tänker efter kommer jag inte ihåg (?!) om jag spydde en gång under resan? Känns som jag gjorde det vid ett tillfälle men är inte säker.

ja vad ska jag säga. Just nu orkar jag inte engagera mig. Jag är trött.

//A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar