JAG SKA BLI FRI,KÄMPA MOT MÖKRET OCH KOMMA UT STARKARE TILL LIVET.
DET SOM ÄR MITT!

onsdag 16 maj 2012

viktångesten eskalerar

Känner mig så J**** ful. tjock. Vad har hänt med min kropp?
viktångesten eskalerar o jag vet inte vad jag ska ta mig till?
Ska åka iväg i två veckor o just nu känns det INTE lockande att gå runt i klänning o bikini.
Vågar inte ställa mig på vågen, vet inte hur jag ska bete mig, förhålla mig till det här.
 Jag känner mig FUL o TJOCK.

//A

tillägg matintag

7:20 frukost: gröt (bär,honung,mjölk) knäcke m leverpastej kaffe+mjölk
12:00 lunch :salad m rostbiff inkl dressing + 3 (!) mackor m smörvatten
15:30 mellis :1 bana kaffe m mjölk
18:00 ;middag felix paj (670! Kcal) morötter vatten
20:00 kaffe m mjölk
22:00: yoghurt, 1 tomat + isbergssallad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar