JAG SKA BLI FRI,KÄMPA MOT MÖKRET OCH KOMMA UT STARKARE TILL LIVET.
DET SOM ÄR MITT!

måndag 26 september 2011

Snurr snurr

Oj nu snurrar det. Men den känslan som är mest dominant är förväntan.
Vill dra igång med ALLT nu Nu NU!
Vet att jag inte får ha för bråttom och är också medveten om att det kommer komma dagar som är mindre roliga.

Nu vill jag passa på att säga TACK! till du anonyma o malin som komenterade förre inlägget!
tänk vad sådan uppmuntran från personer man faktiskt inte träffat kan göra! det värmer o stärker, så Tack!
Jag ska kämpa o försöka vara stark även när det blir som mörkast.

Det som sker o sägs på/under behandlingen stannar där. Får o kommer inte " skvallra" nått om vad som sker lr sägs.
Kanske kommer inlägger därav bli lite färre men ska försöka skriva om hur det går för Mig, hur Jag känner, reflektera över Mina motgångar o spärrar.( Bloggen fungerar lite som en ventil för mig.)

Känner redan att det nog kommer bli jobbigt att äta så mycket av den sortens mat jag inte är van vid. Kommer nog bli tuffare än vad jag tror. Kände redan idag när jag ville visa mig stark inför mig själv , tog en bakadpotatis m kycklingröra, vilken protest min hjärna gjorde. "fett Fett FETT" skrek den. "nu får jag kompensera detta med en lätt middag".
Stressen kröp i mig på ett sätt jag inte känt förut..........
Vad kommer att hända i min kropp när jag fortätter såhär? lite läskigt.

nej nu är det slut på detta lite röriga inlägg som spretar åt alla håll o kanter.

tack o hejj!

//A

1 kommentar:

  1. Tack själv! Jag tror det kommer gå fint för dig även om vägen kommer bli både krokig och jobbig!

    Kämpa på!

    SvaraRadera