JAG SKA BLI FRI,KÄMPA MOT MÖKRET OCH KOMMA UT STARKARE TILL LIVET.
DET SOM ÄR MITT!

fredag 2 september 2011

ensam fredag

Är ensam ikväll. Rett trist. Ensamhet är svårt. måste hålla mig för att inte springa till kylskåpet.
Gårdag skvällen var hemsk, fruktasvärd. Vill inte tänka på de mängder jag moffa i mig. Åt inte tillräckligt fort heller så fick knappt upp nått vilket gör att valkarna känns allt mer idag. Fan , Ja ,FAN OCKSÅ.

Har aldrig stannat hemma och missat EN ENDA skoldag men imorse var det väldrigt nära. Mådde Kast .

Försöker äta ordentligt och av hela matcirkeln, tugga. Jag tuggar o tuggar o tuggar. Men det känns som jag bara blir fetare. Vågar inte ställa mig på vågen, vågar inte mäta mig. Känner att jag börjar tappa kontrollen.
Börjar tappa fotfästet. Tappa verklighetsuppfattningen?! Jag går i min bubbla där jag enbart tänker på min ÄS och på behandlingen jag ska genomföra. Är redan där och skolan har runnit ur mitt fokus totalt.

Nu ska jag fortsätta min fredagskväll solo allena och göra mitt bästa för att inte fly in i kylen.

trevlig kväll alles!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar