JAG SKA BLI FRI,KÄMPA MOT MÖKRET OCH KOMMA UT STARKARE TILL LIVET.
DET SOM ÄR MITT!

fredag 23 september 2011

sista dagen

På måndag börjar behandlingen. Kan inte förstå att det är verklighet o inte bara en tanke. På måndag sätter jag mig inte på tåget mot skolan utan mot söder o Lunadagenhet.
Ikväll blir det middag hos en kompis o imorn möter jag upp mina päron i Norrköping. Hoppas på en mysig helg men befarar att faktum att jag blir sjukskriven kommer överskugga helgen. Tå tassande o medlidande blickar. Men hoppas på det bästa!

kram

2 kommentarer:

  1. Förstår att det känns overkligt, men det är verkligen rätt att du blir sjukskriven så du kan få behandling o bli frisk från ätstörningen! Jag tycker det är en hemsk sjukdom! Ha en trevlig helg!!!

    SvaraRadera
  2. Tack! nervositeten har krupit in under skinnet nu. Det är en fruktansvärd sjukdom. Lömsk o nedbrytande. Önskar ingen Ingen detta helvete....

    SvaraRadera