JAG SKA BLI FRI,KÄMPA MOT MÖKRET OCH KOMMA UT STARKARE TILL LIVET.
DET SOM ÄR MITT!

tisdag 27 september 2011

Ifrågasätter min närvaro

Är jag sjuk? jag kanske inte alls har en ätstörning, jag kanske inte alls bör ha denna behandlingen.
Efter lunchen idag som bestod av både sås o stekt potatis kände jag absolut ingeting. INGENTING.
va fan.
Jag stänger av. Spec när jag är med andra. Slår undan vad som ligger på tallriken. Känner ingen mättnad. Hade jag varit ensam hade jag fortsatt att äta.

kan inte hjälpa att oroa mig över att de andra och behandlarna ska sitta o tänka att " Hon där är ju helt konstig, vad gör hon här egetligen?"...

Idag ifrågasätter jag mitt deltagande, min ätstörning. Hade kunnat fortsätta skriva om att jag känner mig so mett skal, en robot som inte känner nått o bla bla bla men sparar det till en annan dag. För den dominerande känslan är "bluff" jag tom en ätstörningsbluff........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar