JAG SKA BLI FRI,KÄMPA MOT MÖKRET OCH KOMMA UT STARKARE TILL LIVET.
DET SOM ÄR MITT!

onsdag 27 juni 2012

SCÄ

I förmiddags var jag tillbaka i den bekanta korridoren på SCÄ.
Hade en inbokad tid med min gamla behandlare. Det kändes konstigt att sitta där igen men samtidigt så tryggt. Ja, jag har saknat Luna och den saknaden har idag väckts till liv o sitter som ett litet svid i maggropen.
Just nu känns det bra att jag hörde av mig igen och det togs verkligen på allvar.  En liten plan/idé kom vi fram till iaf samt att jag fick en liten påminnelse om va jag gjort fel. Ätstörningen  är lurig och den nässlar sig in i ens liv. Framöver blir det slut på keso ätandet och matvetet stryks från matlistan, Mellanmålen skall in igen och middagen skall vara varm mat o inte keso o yoghurt blandning.
Jag får vara fyrkantig igen och hoppas att mina pluskilon skall gå tillbaka och att bulimin en gång för alla ska kunna besegras o begravas!

Har kräkts en del på sistone Efter midsommar blev det vell värre.  Igår Valde jag att hetsäta första gången på länge. Aktivt gick o handlade brödet o medvetet aktivt tryckte i mig det för att sedan kräkas upp det. Kräktes igen imorse och idag har jag mått skit fysiskt. Det är såhär det kändes, just det, magen svider, halsbrännan ligger där, magen är svullen och jag känner mig ännu fetare än igår.
Jaha. Back to basic NU JÄ***** skall livet få rutiner igen!

Hur är det med er där ute? hur går det i eran kamp?

keep up the good work!

//A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar