JAG SKA BLI FRI,KÄMPA MOT MÖKRET OCH KOMMA UT STARKARE TILL LIVET.
DET SOM ÄR MITT!

torsdag 21 juni 2012

ökad hunger

Hungrig!
Igårkväll hade jag kunnat äta allt men var hos en vän. Imorse åt jag en hel lång baugette med pålägg + knappt 1/2 port gröt med honung o kaffe. Nu är jag vist jätte mätt men suget att äta mer finns. Är det ett litet hetssug måntro? för sinnets stämning är trumpet. När jag reflekterar över det märker jag att min panna är rynkad ,munnen plutar o känner mig som en trumpen 5 åring.
Anledningen tror jag är att jag saknar min kropp. Kom över en bild från i julas och känner " det är inte kul ,inte rättvist att jag väger det jag gör idag idag"
Vist handlar det om utseende men lika mkt om känslan i kroppen. Hur det känns att sitta , röra sig. Som det är idag. Känner jag hur klumpiga benen är när jag går, känner att rumpans rundningar  , känner mig osmidig. jaha ja.
Dags att slänga sig i duschen o fösöka göra sig lite fin.....rund go o glad är vell jag nu för tiden.

Glad midsommar alla där ute!

//A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar