JAG SKA BLI FRI,KÄMPA MOT MÖKRET OCH KOMMA UT STARKARE TILL LIVET.
DET SOM ÄR MITT!

torsdag 14 juni 2012

VIKT

NEJ Nej nej.....
I onsdags (igår) morse bestämde jag mig för att väga  mig.
Mitt hem innehåller nuförtiden ingen våg så passade på att använda jobbets när jag började tidigt.
kliver upp med vetskapen att cm på måttbandet har ökat men ändå med gott mod.....
snabbt kommer siffrorna upp----------> 67,5 kg INNAN FRUKOST......( slutet av behandlingen 64 kg efter frukost)

Jag blir fortfarande stum inombords när jag tänker på det.Vilket idag har varit ganska ofta.
Jag blir ledsen. Säg att jag gick upp ca 2 kg under behandlingen på 4 månader och nu 4 månader efter slutet har jag gått upp 3,5 till!!!!!!!!! Nehej jag blir jätte ledsen.............


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar