JAG SKA BLI FRI,KÄMPA MOT MÖKRET OCH KOMMA UT STARKARE TILL LIVET.
DET SOM ÄR MITT!

fredag 4 november 2011

Ensam fredagskväll

Sitter ensam hemma i lägenheten.
Sådana här kvällar är sköna men kan inte helt njuta. kan inte helt slappna av. Känner att jag sitter på spänn för jag vet att hetsen är nära tillhand. Nu när jag skriver det blir det ännu tydligare. Har en liten röst i mitt huvud som konstant påminner mig om" att börja inte äta, börja inte äta.." att denna skiva snurrar innebär ju också att tanken på mat och ATT ÄTA ständigt är närvarnade. Och det gör det svårare att hålla sig borta från kylen och försöka stå ut med sig själv utan att behöva tugga på något varje sekund.

Känner så mycket just nu och så många tankar snurrar. utmaningen framöver måste bli att få ordning på alla tankar o känslor.
Om det nu går.....

ska kämpa på här ikväll...
kram på er där ute

1 kommentar: