JAG SKA BLI FRI,KÄMPA MOT MÖKRET OCH KOMMA UT STARKARE TILL LIVET.
DET SOM ÄR MITT!

tisdag 15 november 2011

självförakts skivan spelar

Självförakts skivan spelar idag.
Låtarna tycks aldrig ta slut.
Det är min röst ,det är mina ord men med en kall o hård stämma.Fylld av hat.
Känner hur hela jag bara blir kall o hård. Synisk och föraktfull.

titlarna på låtarna skulle nog lyda : 1 Du är så ******svag
2: Ditt äckel.
3: Fet ful och värdelös
4: ingen kommer älska dig.
5. Din ****** Idiot
6: föaktar dig, du är inget värt för mig


Kändes het sjukt när jag reflekterade över det. försökte bryta tanken, säga till mig själv att jag är fin och värd att älska. Då kom tårarna. En liten stund fick jag vila från självföraktet men tillbaka kom det, kanske liiiite svagare dock.
Är lite bättre nu iaf efter att jag varit o simmat lite.

Kram
A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar