JAG SKA BLI FRI,KÄMPA MOT MÖKRET OCH KOMMA UT STARKARE TILL LIVET.
DET SOM ÄR MITT!

onsdag 19 oktober 2011

Nere i skiten .....igen

Är tvungen att skriva av mig lite.
2v......
Det var vad jag klarade och har tagit igen det ordentligt vill jag lova...3Dagars hets o kräkande som bara eskalerat. FAAAAN
Jag har tappat hoppet. Hur ska Jag kunna bli frisk? kommer vara kvar på samma menlösa ruta efter dessa veckor. 7 år har jag hållit på. Det är förlänge . Beteendet är så rotat. Jag skäms o känner mig hopplös.Fet. .....

2 kommentarer:

  1. Det är bara att räkna med bakslag...!!! Jag har hållt på med ÄS i 25 år (ja, jag är hyfsat gammal nu..) Men nu har jag fått nog och sökt hjälp. Ge inte upp, ta nya tag och fortsätt där det gick bra senast! Tror på dig!

    För min del måste jag intala mig själv vad som är normalt och inte eftersom jag tyckte att det var okej och en del av vardagen att hetsäta o sen kräkas. Numera kan jag resonera med mig själv vad som är ok o inte. Har slutat ha dåligt samvete o höga krav på mig själv.. Funkar bra, har "strategier" när suget faller på.

    Stoor kram /Anonym

    SvaraRadera
  2. Det är så svårt. Så fruktansvärt svårt.
    Strategier låter lysande! jag har inga vilket gör det skit svårt att stå imot.Eller jag har provat att vid vissa tillfällen ta en dusch lr en promenad o vist de har kanske (?) hjälpt någon enstaka gång men oftast bara inneburit att jag kört igång direkt efteråt...har du några bra tips på strategier? som funkar för dig? Va bra att du sökt hjälp!! hoppas innerligt att vi tar oss ur de här ,båda två, för detta är Inget värdigt liv...........
    Stor kram//A

    SvaraRadera