JAG SKA BLI FRI,KÄMPA MOT MÖKRET OCH KOMMA UT STARKARE TILL LIVET.
DET SOM ÄR MITT!

söndag 9 oktober 2011

så nära...

Att jag faller igenom ikväll, inte ens en vecka efter mitt löfte till mig själv. Ingen mer hets o spyaktivitet.
Och jag håller löftet till mig själv men det river o sliter i mig. Det är så jobbigt. Har lämnat bort min våg o mitt måttband så har ingen koll. JAG VILL INTE BLI TJOCK, jag vill bli SMAL. Mina lår känns hemska, en ovan äcklig bulle klär min mage. SLAPP är bara förnamnet för hur min kropp känns nu.
Det blev en macka m mycket pålägg för mkt/extra ikväll men det kunde ha blivit så mycket mer. Ville kräkas, OJ vad jag ville men stod emot.

Är det nu jag ska känna mig nöjt med mig själv?Stolt? Den känslan existerar inte i mig just nu.
Jag vill inte mer....så känner jag....

2 kommentarer:

  1. Ja, det är verkligen jättesvårt!!! Det som varit så naturligt tidigare är nu en sjuk handling! Att släppa kontrollen, att inte ha koll på vikten är supersvårt. Men det är sunt och vi går mot ett friskare liv utan denna matångest, kontroll och att vara självdestruktiv. Skulle vilja säga: kanonbra av dig!!! 1-0!

    SvaraRadera
  2. tack! ja tanken på ett friskare liv utan denna sjuka fixering på mat o vikt är det som driver mig framåt. Det plus känslan att vara så innerligt less på den här skiten. Hoppas o tro (iaf i vissa ögonblick) att man kommer att nå dit.Dit till den punkt där man kan säga o känna att man har ett LIV.
    stor kram

    SvaraRadera