JAG SKA BLI FRI,KÄMPA MOT MÖKRET OCH KOMMA UT STARKARE TILL LIVET.
DET SOM ÄR MITT!

fredag 14 oktober 2011

sista inlägget på ett tag

Överåt igår,mycket,men valde att inte kräkas vilket gjorde ont i magen o känns idag vill jag lova. Vet inte om det ar bra egentligen men jao jao nu har jag inte brutit min spyfria svit iaf.

Kommer inte att skiva här på ett tag. Det är tydligen inte helt ok, eller bra under behandlingstiden. Så jag tänker ta till mig det fast jag kommer sakna att skriva av mig. Men jag kommer tillbaka!
kommer säkert titta in emellanåt o läsa kommentarer igen. Läsa gamla inlägg för att påminna mig om varför jag vill bli frisk. Påminna mig om hur fruktansvärd o ovärdig den här ätstörningen är. Hur mycket ont den radan orsakat.

Tack för nu!!
Stor kram A

2 kommentarer:

  1. Önskar dig all lycka till! Strongt av dig att inte kräkas igår. Hör av dig när du kan, håller tummarna. /Kräkfri i en månad nu.

    SvaraRadera
  2. Jag önskar dig stort lycka till med behandlingen och kom ihåg att du är starkare än du tror. Jag kommer sakna dina inlägg, men jag hoppas vi hörs av längre fram! Kram

    SvaraRadera