JAG SKA BLI FRI,KÄMPA MOT MÖKRET OCH KOMMA UT STARKARE TILL LIVET.
DET SOM ÄR MITT!

måndag 10 oktober 2011

Arg

Arg, ja , rent av förbannad känner jag mig.
Märker idag att smaldrömmen gnager.
Frustrationen växte under lunchen. Övermätt men kaffesugen kom jag hem o tryckte i mig mellanmålet ståendes ,demonstrativt i köket som en trotsig tonåring eller som en tjurig femåring kanske stämmer bättre då jag känner hur underläppen putar ut o ansiktet bli trumpet. Herregud....

Kommer bli tjock tjockare tjockast o känner mig redan 3 kg tyngre än för två veckor sedan.
Vill ha tillbaka min våg! eller mitt måttband. Eller jag både vill väga mig och inte. Vet inte hur jag skulle handskas med att se massa pluskilon på dispayen.Mne någonstans finns ett liiiiitet hopp om att jag inbillar mig. Att när jag väl beträder den tjocka glasskivan skall siffrorna vare desamma som innan (drömma kan man ju).
usch nu vill jag bara dra täcket över huvudet men icke här ska det tydligen bli städning av hela lägenheten ikväll (bestämt sedan innan) pust....

//A

1 kommentar:

  1. Usch den där känslan du beskriver, den kan verkligen äta upp en inifrån.... Kram

    SvaraRadera