JAG SKA BLI FRI,KÄMPA MOT MÖKRET OCH KOMMA UT STARKARE TILL LIVET.
DET SOM ÄR MITT!

söndag 2 oktober 2011

Ny vecka

Bävade inför helgen men den har gått bra. Ingen överätning. Dock blivit påmind i flertalet situationer om att jag är ätstörd.
När jag ska sköta mig själv faller jag tillbaka i trygga matvanor. kycklingsallad, kyckling och bulgur,lax o matvete osv....För mig trygga livsmedel.
Handlade igår. Vet inte hur många varv jag traskade. La i korgen, plockade ut korgen. Det som såg ut att bli karrekött och lammgrytbitar på veckomenyn slutade i 2 kg kycklingfile och en paket vit blockfisk.......suck.
Är som att när någon annan bestämmer vad som ska ätas äter jag men när beslutet ligger hos mig kan JAG inte göra sådana val. Det går inte, kan inte handla/laga sådan mat själv.skumt....som om det inte räknades när någon annan väljer det åt mig att jag inte kan hållas ansvarig för den "dåliga maten".

Det har varit en del tårar i helgen. Inga floder har kommit men en tår då o då har rullat ner längs mina kinder. Det har varit lite tungt....

Sov gott Alles

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar