JAG SKA BLI FRI,KÄMPA MOT MÖKRET OCH KOMMA UT STARKARE TILL LIVET.
DET SOM ÄR MITT!

tisdag 27 april 2010

onsdag

Börjar sent idag. Var så beskiven efter helgen, tänkte ställa mig på vågen imorse för att se vad helvetet gjort med vikten. Men våga inte till helgen ska jag väga mig då kanske regelbunden kost har rättat till liiiiite. kanske för mkt att hoppas på men men.

Igår tvingade jag mig ut på en löprunda vilket väl ute var jätte skönt! fattar inte varför det ska vara så svårt att pallra sig ur soffan en halvtimme! behöver ju inte ta så mkt längre tid.....

Inget svar än o i ett blint försök att lätta upp sinnesstämningen tyckte jag mig erinra ett samtal i matkön- kanske kan han åkt iväg på någon typ av semester efter tentan?! Det kan faktiskt vara så vilket skulle förklara att han inte svarat. Ja, jag vet lite tillrätta lagt sanning, som kanske bara är ett påhitt för att lindra lite för stunden, en osanning som håller en liten brinnande låga om hopp kvar. Men troligvis är det inte så men det ska jag skita i nu....

Imorn är det tillbaka till Ätstörningscentrat. Jag vill verkligen inte. ska tydligen träffa någon ny? fatta ingeting när en nya mannen ringer o talar om att ***** bett honom göra en bedömning av mig?! what? jag trodde han skulle kolla möjligeten att delta i en internett studie o att Han skulle höra av sig till mig sen?
Är denna nya man kanske den som håller i studien?! nej jag tro inte det och som den snälla flicka jag är som aldrig ifrågasätter, skrev jag snällt upp tiden i kalendern utan att fråga vad jag jag skulle göra där?

Fan har en känsla av att ***** inte tycker det är så mlt fel på mig. Ha sa senast att han inte fick grepp på mig. Han tycker jag ser ut o pratar som en frisk.Att jag är framåt å glad men samtidigt säger att jag mår dåligt?!
Ja, jag är sån. ägger alltid på ett leende allt för att ge ett bra intryck. Är sjukt men mötena på kliniken känns nästan som en arbetsintrevju. Något jag måste prestera på.
Jag vet att jag är sjuk, Jag vet hur dåligt jag mår när dörrarna r stänga och jag är ensam. Därför känns det ännu tyngre att gå dit igen, när jag känner mig ifrågasatt . Som om jag skulle sitta där o ljuga o överdriva?! what? så jävla kul är det inte.

Nu är det dags för en ny dag.
Blev gröt till frukost m skivat äpple o kanel, kaffe
Lunch: linssoppa m bröd
äpple
middag:lassange?! (gjorde en stor igår!)

Ha en fin dag allesammans!!

//A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar