JAG SKA BLI FRI,KÄMPA MOT MÖKRET OCH KOMMA UT STARKARE TILL LIVET.
DET SOM ÄR MITT!

tisdag 6 april 2010

forts....

Ja nu åter...detsom hände i morese var att jag ställde mig på vågen och det skulle jag aldrig har gjort....73,6 kg!!!!!!!!!! va fasen?! hur?varför? vågde 71,6 innan påsk och tycker verkligen inte jag ätit spec mkt?! hoppat över tårtan som övriga smskat på två kvällar i rad ,inte överätit frukost som jag kan göra när jag blir stressad (vilket jag kan bli avatt äta bland folk. två smörgåsar o kaffe. hur kan man gå upp två kilo? usch känns skit MEN dagen i övrigt har vart så bra! solen lyste o dagen på VC var riktigt kul! jag ska skita i att väga mig har jag bestämt mig för.
Mäta mig får jag dock göra. orkar ,vill,klara inte att gräva mer mig att bli deprimerad nu. Så väljer att stänga av de tankarna. Jag vill jag ska bli frisk och ska göra allt i min makt för att komma dit.

Å tänk vad en sjal kan göra för humöret. Köpte en somrig rosa blommig som jag bar till min nya jeansjacka och färgen ,mönstret gjorde att jag kände mig fräsch!=) kanske därför jag orkar skita i vad vågen visade i morse! Nu ska jag sova o ladda för en ny dag. Imornbitti blir det havregrynsgröt med äpple o kanel och självklart en stor kopp kaffe!!

SOv gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar