JAG SKA BLI FRI,KÄMPA MOT MÖKRET OCH KOMMA UT STARKARE TILL LIVET.
DET SOM ÄR MITT!

lördag 24 april 2010

vill hetsa

haft en underbag dag med shopping o fika i solen.
Har varit o ovanlig balans på sistone och hör och häpna när jag ställde mig på vågen för några dagar sedan stod den på 70,0 jag har inte vägt så lite sedan i sommras! Och detta genom att INTE köra någon diet ,ingen överdriven motion..jag har ätit frukost ,lunch ,middag + två mellanmål (frukt!) -kolhydrater till alla målen . har mått bra. DOck har denna framgång eggat tänkar om att gå ner till den vikt jag vill ha. 5 kilo och jag skulle vara så nöjd! såg tendensen- började väga o mäta mig varje dag för att se om något hände. Inte bra....

Åter till rubriken- igår tog jag beslutet att skicka ett medelande på face till den där killen jag skrivit om. satt med hjärtklappning i en timme innan jag vågade trycka på skicka. När jag kom hem idag ville jag at ett svar skulle ligga i min inkorg . Men det gjorde det inte. tomt. inga nya medelanden. då kom hets känslan och började- en banan, halv macka m bea.....sen ställde jag mig o lagade mat istället. köttbullar o potatis m sås åt lite för mkt men nu har det lugnat sig lite.
Jag klara inte sådana här situationer, spec inte när jag är ensam hemma... hoppas hets kännslan kan flyta bort. har ju gått så bra på slutet.....(kräktes igår men inte efter att ha hetsat)

Innan jag skickade sa jag till mig själv att det värsta som kunde hända var att han skulle svara - Jag har flickvän. och jag kan gå vidare.
Det är inte det värsta som kan hända, det är värre om han inte bryr sig om att svara alls. ....jag mår dåligt nu.

Dom där blickarna då?! va?! finns det inte nått där?! man tittar inte så på någon man inte ens bryr sig om att svara till.
Det är inte bara jag som käns det. mina vänner har kommenterat att - "OJ! va han kolla på dig!"

jag känner mig ledsen, tom , skamsen. skamsen, la ut mig till dig och du bryr dig inte ens om att notera det....så intressant var jag. Jag började få tillbaka någon form av självkännsla och det fanns vissa studer jag faktiskt kände mig lite fin igen. nu vet jag att det var utan grund.
Men ska inte låta hetset ta över mig ikväll. Tänker inte tillåta mig att sjunka ner till botten efter en sådan här bra dag (kanske den bästa på länge) på grund av dig........

Jag kan klara det här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar