JAG SKA BLI FRI,KÄMPA MOT MÖKRET OCH KOMMA UT STARKARE TILL LIVET.
DET SOM ÄR MITT!

söndag 18 april 2010

verkar skrämmande perfekt

Stor stalker varning på mig just nu. igår kväll letade jag upp den vacka okände killen på facebook. Stängprofin- besvikenlsen var stor. Men kunde se lite bilder. Summa summarum hanverkar vara för prefekt. Jaja jag vet jag känner honom inte har aldrig pratat med honom , han kan vara hur otrevlig som helst, men Just nu är han perfekt i mina ögon. toppklättrar ( vilket jag velat göra hela mitt liv) snygg popkille stil ala whyred och verkar gilla svensk visrock!!! I LOVE!
det skrämmer mig att jag förvandlats till en fnissig liten flicka men han gör något med mig!
Jag måste ta modet till mig, måste göra något åt saken. Men hur?

Jag har lovat mig själv att får jag ögonkontakt o känner igen att det finns något där då ska jag ta steget. Men måste få en hint om att han har noterat mig...usch...

// A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar