JAG SKA BLI FRI,KÄMPA MOT MÖKRET OCH KOMMA UT STARKARE TILL LIVET.
DET SOM ÄR MITT!

fredag 16 april 2010

vår...

Tänkte skriva och berätta om hur det gick på senaste besöket ätstörningmotagningen men orkar inte. så tänkte skriva om något annat istället. något som tar upp så mycket av min tanke verksamhet. Han. utan namn. utan bakgrund. bara att vänligt ansikte. lite bygt,tyst o mystiskt. killen med den jängliga kroppen, sköna stilen. Killen jag kommer på mig själv att alltid leta efter. Jag vill så gärna utforska honom, för han har något som jag inte kan sätta fingret på.

Är det inte sjukt, har aldrig pratat med honom men när jag mötte honom på universitetet i veckan högg det till i magen ,hjärtat hoppade till och fokuset på vad min vännina pratade om försvann. Patetiskt. Som en 13 årig skolflicka som kärat ner sig i den snygga killen i 9:an.

Ett tag där kändes det som det fanns ett intresse från hans sida med. Lite ögonkontakt i tysta lässalen. det pirrade till i min själ. Sen sa M att han "OMG stirrade på mig" när vi möttes. men nu...ingeting, ingen ögonkontakt. ingeting. Usch känns inte bra det här. Vill våga ta initiativ (nej det vill jag inte , vill att han ska ) men hur? hur börjar man prata med en vilt främmande männsika som man inte är i några genemsamma situationer med. ser honom om jag har tur på rasteran mellan föreläsningarna när resterande 200 studenter har rast med?! Hur? HUR vet jag om han e intresseras. tänkte försöka få lite gonkontakt med honom för o känna av blicken- ingen- då tror jag jag skulle bli mer säker på om det finns nått eller inte....men känner mig som en staker som stirrar och han tittar inte tillbaka?!

det som kändes som det fanns något har på en vecka byts ut mot den motsatta känslan....Känns som jag svullnar up när hansblick faller på mig som jag får röda finnar och börjar svettas....usch....

Vad ser du?
Vad tänker du ?
Vill du dela en flaska vin?!

Våren med dess solm värme o fågelkvitter späderbara på de små virvlande fjärlilarna i magen .dessa kan pirra härligt för att stunden senare göra att jag mår skit känner mig ful o omöjlig att äslska. Vem skulle vara så dum o tycka om mig?! herre gud har jag inte sett hur andra tjejer på skolan ser ut. skulle någon välja att vila ögonen på mig? ........skulle inte tro det....

vad ska jag göra?

//A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar