JAG SKA BLI FRI,KÄMPA MOT MÖKRET OCH KOMMA UT STARKARE TILL LIVET.
DET SOM ÄR MITT!

lördag 1 maj 2010

ingen våg

känner fortfarande tjock.....tänker inte ställa mig på vågen fy...tror det är skrämmande höga siffror.

Har ätit middag med mamma o pappa som var i stan på en snabbvisit. Underbart mysigt, maten var fantastisk och det var så skönt att sitta o prata med dem!Åt lax med potatisbakelse och italiensk likörglass till efterätt. Imorgon ska jag åka ut o äta hotellfrukost på deras hotell innan de åker hem och jag åker ut till skolan för att plugga!
Kan inte bestämma mig om jag ska göa någon matlåda, om det blir en stor frukost så kanske det räcker med ett åpple eller så på dagen o sen käka middag runt 6?..hm blir ju inte direkt regelbundet som jag är ute efter...men aja....jag får se...

Nu ska jag sova!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar