JAG SKA BLI FRI,KÄMPA MOT MÖKRET OCH KOMMA UT STARKARE TILL LIVET.
DET SOM ÄR MITT!

måndag 16 januari 2012

Lita på magkänslan?

Måndag.
Sista veckan på behandlingen inleds parallellt med starten av vårterminen.
Är så trött efter snart 2 v utan ordentlig sömn och allt känns väldigt konstigt just nu. Slutet känns inte lika fruktansvärt svårt som förra veckan. Även om det är svårt och gör ont så är vetskapen om att vi ska käka middag ihop hela gruppen på fredagskvällen samt att alla verkar motiverade att fortsätta ses o stötta varandra efter behandlingsslutet att det känns lite lättare

hm varför då denna rubrik?!
Min magkänsla striker just nu att utbildningen (som jag läst 2 år av) är fel Fel FEL!!! jag vill inte läsa om ischemiska hjärtsjukdomar, allergier eller KOL. Jag vill inte kastas ut på kliniken och känna prestationsångesten, kunskapsbortfallet och pressen att läsa läsa läsa.......
Jag vill inte känna såhär. vad ska jag göra med denna magkänsla? lita på den och byta utbildning? verkligen ge det en chans nu när jag "Inte har en ätstörning" längre och möta den med nya ögon?

Saken är den att litar jag på den , vad ska jag göra då??? ny utbildning börjar inte för ens till hösten, hoppa av = inget CSN, har inget jobb och det är inte det lättaste och bara skaffa ett och pengar in måste jag ju ha.......
Känns jätte jobbigt verkligen.

Hoppas på en natts sömn nu så kanske jag kan tänka klarare lr iaf möta vardagen med lite mer energi än nu....

//A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar