JAG SKA BLI FRI,KÄMPA MOT MÖKRET OCH KOMMA UT STARKARE TILL LIVET.
DET SOM ÄR MITT!

tisdag 6 november 2012

Jag har inte tid

Till mitt drivna jag, till mitt leende ,till mitt engagemang, till energi ...Till livet

Sedan i söndags har jag varit konstig. Trött , nere, less på allt, dålig  magen, små febrig...ja kände mig sjuk men inget bryter direkt ut.
Stubinen är kort, besviken på det mesta o kommer på mig själv att inte tycka om min kära katt..

livet är fyllt av besvikelser: vänner som sviker, ännu en lägenhetsbudgivning som förlorats, världen är mörk regnig o ensam, trött så jag inte orkat eller vågat ut o löpa.
Ingenting kul/levande som händer....
Detta kryddas med att arbetsbördan känns orimlig o överdådig innan jul.. När listan med måsten blir för lång tappar jag orken allt rinner ur mig. Jag vill inte, orkar inte.


3 tentor o ett färdighetsprov skall presteras....samt att min blivande handledare för nästa termin vill ha möten x flera.....men JAG HAR INTE TID!!!!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar