JAG SKA BLI FRI,KÄMPA MOT MÖKRET OCH KOMMA UT STARKARE TILL LIVET.
DET SOM ÄR MITT!

måndag 19 november 2012

Helt ****** messed up

 Paniken sprider sig i kroppen, mina höfter, hur ***** hamna dom där? Dom har blivit så fruktansvärt breda. Jag har alltid haft breda höfter men INTE i nivå med det här. Nu tänker jag skriva det  trots att jag sagt att sådant inte ska husera här,105 cm....105 .......hur ser jag ut egentligen?

Detta är det enda jag kan tänka på ikväll.
Känslan att Mr kommer tycka att jag är en ladugårdsvägg fyller hela mitt inre.
Jag blir ledsen, frustrerad, panikslagen.
Jag är helt fucking messed up.

Jag borde vara fylld med en uns glädje, pirrig förväntansfullhet.
Lyckats snubbla över en  Kille jag tycker verka vara toppen, har haft två långa toppen trevliga dejter o den tredje blir på onsdag och det ända jag känner nu är deppighet.
Deppighet för jag vet att det kommer sluta som det alltid gör.
Får för mig olika teorier.

1) Han tänker att vi kan ses några gånger , ha sex sen får det va bra. och jag kommer lämnas med ett lite djupare svart hål i mig en vad som redan finns där.

2) Han har inte sett hur stora höfter jag har, att jag inte är så attraktiv- Vi har ju liksom mest suttit ner o druckit vin ,fikat, promenerat med stora jackor på oss. Så när han väl ser det kommer han få avsmak o dra sig undan, lämna mig med en förstärkt känsla av missnöje med mig själv.

Det finns fler senarion i mitt huvud, men dom slutar ungefär likadant.
Jag kommer på mig själv att bygga upp ett litet smygande förakt mot honom, säkert som ett skydd.
Blir liksom arg på honom i förväg, då ligger jag snäppet före. Berädd att läsa av alla signaler som skulle kunna styrka att punkt 1 o 2 är sanna.

Sa jag det......Jag är helt fucking messed up.


//A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar