JAG SKA BLI FRI,KÄMPA MOT MÖKRET OCH KOMMA UT STARKARE TILL LIVET.
DET SOM ÄR MITT!

måndag 5 november 2012

checkar ut

Idag vill jag checka ut.

1.Hängig, små febrig , deppig,smått
 illamående
2.Allmän sjukdomskänsla.
3.Magen är INTE som den ska.
4.Lägenheten jag ville köpa som jag mentalt flyttat in i,blev för dyr. Känns som jag bor i en sko kartong. Kommer aldrig ha råd med nått annat.
5.Efter helgens utgång o middagar är jag svullen, vet inte vart det kommer ifrån? men har säkert gått upp massor?! fattar ingeting.
Ligger säkerligen över 70 kg sträcket igen....

Just idag suger livet, misär.


Tankar det väcker:
1 -3: har jag  utsättnings symptom av antidepp?Chrons? Ulceröskolit? magsjuk?
4- jag vill också ha ett riktig hem.
5- vad helvete ska jag göra??????och det är inget som sitter i huvudet för byxorna går knappt att knäppa, tröjorna sitter tajt.

Just nu suger livet, misär.

//A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar