JAG SKA BLI FRI,KÄMPA MOT MÖKRET OCH KOMMA UT STARKARE TILL LIVET.
DET SOM ÄR MITT!

onsdag 12 september 2012

Längesedan nu

Ja, det var längesedan nu.
Längesedan jag skrev.
har inte känns behovet inte velat lägga något fokus på Ätstörningen o den delen av livet.
Jag har haft det bra.

Nu är jag tillbaka.

Försöker att hela tiden jobba med att vara medveten. Sluta spegla mig i alla fönster, säga stopp när tankarna övertalar mig att det vore bra att köpa en våg igen. Försöker vara snäll mot mig. Tillåta mig att vara Människa.
Bara människa o  det är så tillräckligt.
Jag försöker.

Nu sitter jag här med träningskläderna på o ska cykla till ett seminarium. Ska träna efteråt med en vän.
Suget har ökat de senaste dagarna. Vill liksom äta. Kollade kalendern o det var som jag misstänkte....Det är snart dags för mens. Försöker säga till mig att det är naturligt. ANdra säger att gidissuget ökar innan mens, jag översätter det som ett sug att börja överäta. Kanske är det inte ÄS utan hormoner.

Känslor väller upp inom mig. Känner att tårar finns där igen. Känner att nått vill ut. Känner att jag vill skapa. Få utlopp.
får kanske bara bita ihop o köra den här veckan ut nu o se om jag kommer i harmoni.

//A

Kommer skriva lite frekventare nu framöver. ta del om du vill=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar