JAG SKA BLI FRI,KÄMPA MOT MÖKRET OCH KOMMA UT STARKARE TILL LIVET.
DET SOM ÄR MITT!

fredag 28 september 2012

Kväll i min ensamhet

Försöker pigga på mig från förkylningen och sitter hemma framför datorn.
Hamnar på hans flickväns facebook.
 Hon är Söt. Väldigt söt.
Och smal. Med stora bröst.
Stora bruna rådjursögon har hon. Din flicka.
Varför smsar du med mig? Oskyldigt med frekvent.

Varför är ni alltid upptagna, uppbundna, lyckligt kära.
Varför lever ni alltid i tvåsamhet.
Och Jag i ensamhet.
Stockholm ska vara den singeltätaste staden i världen och mitt intresse hittar alltid undantagen.

//A

1 kommentar:

  1. Åh <3 det gör så ont att läsa. vet precis hur det känns, elr liknande.. det är så meningslöst men så svårt att släppa och låta bli när man väl har trillat dit. 'det finns dagar jag tänker mer på henne än på dig' <3

    SvaraRadera