JAG SKA BLI FRI,KÄMPA MOT MÖKRET OCH KOMMA UT STARKARE TILL LIVET.
DET SOM ÄR MITT!

torsdag 19 juli 2012

ledig

Är inne på sista jobbveckan men har idag en "mitt i  veckan ledig dag". Åh jag har verkligen utnyttjat den! Har STOR städat hela lgh . Å då menar jag STOR städat. röjt undan o bärt upp saker på vinden som jag sällan använder. Ordnat hela garderoben, organiserat om i köksskåpen , skrubbat kök, badrum golv, tvättat all  smutstvätt (det var en hel del).
 Nu sitter jag o njuter av ordningen=)
 Tog en kort joggingtur  förut och har nu duschat o ska möta upp P o F på mälarpaviljongen.
Jag mår bra men känner mig tjock. magen o rumpan är överallt o allt skumpar o dallrar.Men mitt i kroppens fördärv mår jag helt ok. Inte innifrån o ut men tilltäckligt för att faktiskt sitta o små le.
Ska jag våga ta ett glas vin ikväll kanske?

Återkommer =)

Kram//A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar