JAG SKA BLI FRI,KÄMPA MOT MÖKRET OCH KOMMA UT STARKARE TILL LIVET.
DET SOM ÄR MITT!

söndag 24 juli 2011

tillbaka på banan?

Kräktes inte igår. slutade vid 16 o hade bestämt mig för att inte stressa en sekund den dagen. gick lugnt o handlade cyklade hem, åt mellis. Den innre stressen påckade på men lyckades få tag i andingen o lugnade ner mig. FÖr mig är denna inre stress en enorm trigger o en biljett till att starta hem hets. Hetsätningen isig eskalerar bara denna stress o reslutatet blir ännu mer hets o kompenation ( som just nu enbart består av hets, orkar inte träna)
Men som sagt igår gick det ganska bra i försöket att bryta denna onda cirkel jag snurrat ett tag i. började trycka i mig mackor på kvällskvisten men efter 3 st borstade jag tänderna o gick o la mig.(utan att kräkas upp dem!)

Har precis ätit frukost: 1,5 port gröt med 1 banan ,blåbär o keso o kaffe!
Har ritat upp ett schema öv en vecka där jag skall sätta ett grönt kryss om jag inte hetsat lr kräkts o ett rött om bulimin härjat. TÄnkte att det kunde hjälpa mig att bita ihop ,härda ut när jag försöker stå imot hetsmonstret. Får se om det är så.
Hoppas inte på för mkt men får jag en helt grön vecka vore det så skönt.

Nu skall jag försöka anas mig igenom den här dagen! promenad o regelbunda måltider stårpå schema=)

Kram

A

1 kommentar:

  1. Kämpa på! Varje litet steg är ett steg åt rätt håll. Jag håller tummarna för dig.

    Kram

    SvaraRadera