JAG SKA BLI FRI,KÄMPA MOT MÖKRET OCH KOMMA UT STARKARE TILL LIVET.
DET SOM ÄR MITT!

fredag 8 juli 2011

hemma igen

tillbaka på hemmaplan igen efter en månad på resandefot.
Då tillgången till mat varit mkt begränsad har bulimin varit lugn - inte kräkts lr hetsätit-dock har ångesten smugit sig på mellan varven när det blivit en glass lr ett glas vin för mkt.
Jag ställde mig på vågen när jag kom hem o den visade - 1,5 kg. Skäms att medge det men en kärna av lycka spraka till i mig Den lyckan vänds ganska snabbt till rädsla för att gå upp dessa igen när jag nu kan o kommer äta mer. ÅÅååå är så trött på det här.
Går o väntar på tillfälle att berätta för mamma o pappa att jag Kommer ta uppehåll i höst, jag kommer bli sjukskriven. Just nu känns det rätt. Mer än rätt. Ser tom fram imot det.

men ihelgen får vi främmande så det får vänta.

kram /A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar