JAG SKA BLI FRI,KÄMPA MOT MÖKRET OCH KOMMA UT STARKARE TILL LIVET.
DET SOM ÄR MITT!

lördag 16 juli 2011

ju längre tiden går desto svårare

Tiden efter jag kom hem har varit upp o ner , mest ner.
hetsat o kräkts flera dagar i rad. Vågar inte ställa mig på vågen då jag vet att den kommer visa plus o vet att jag inte klarar det just nu. Magen är helt kass. Förstoppad är nog bara förnamnet. Svullen o stenhård.

I förrgår bestämde jag mig för attt inte åka in i den destruktiva spiralen med hets o kompensation genom att dra ner på maten dagen efter ( jag sätter bara krokben för mig själv då o ännu en hetsätning kommer som ett brev på posten) utan promt äta regelbundet. Frukost -mel- lunch -mel- middag- mel.

Åter till rubriken
Måste berätta för mina föräldrar. om 9 dagar skall Luna ringa o vi sks bestämma tider för min bedömning. 3 tillfällen och de komer undra varför jag flänger till sthlm stup i kvarten. Sen måste jag berätta någon gång. Känns så fruktansvärt att sitta o ljuga dom rakt upp i ansiktet när dom frågar om kurser o hur nästa termin ser ut. KOMMER JU FÖR *** INTE GÅ NÄSTA TERMIN. Fine om det var pga någon skada, lr att jag var utbränd, gått in i väggen. Det hade varit mer logiskt (för dom iaf) men att vara sjukskriven 4 mån pga ätstörning. Kan inte ens formulera orden o säga dem högt.
Och det blir bara svårare o svårare att berätta ju längre jag väntar. ÅÅÅåååååååååååå.
Hur skall jag kunna ta modet till mig?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar