JAG SKA BLI FRI,KÄMPA MOT MÖKRET OCH KOMMA UT STARKARE TILL LIVET.
DET SOM ÄR MITT!

onsdag 31 mars 2010

usch

Dagen började bra med stabil frukost men överåt inte. Missade lunchen för jag var hos frisören men han in på ica o köpte en yogurt o en banan iaf. kom hem o kände mig faktiskt jätte fin håret blev jätte fint! mkt kortare men bra! får se hur det kommer se ut när jag ska försöka blåsa o styla det själv, jag som knappt orkar bry mig om att borsta håret på morgonen.
Gjorde mat, blev tacoomelett, inga kolhydrater jag vet men tyckte det kändes bra...sen åkte Mamma o pappa iväg för att hämta takboxen (vi åker till fjällen imorn nämligen!) då blev jag ensam och det tog inte många minuter innan jag drog igång- FAN varför? har ju känts bra den här veckan:(...
Det börja med flingor, sen en macka en macka till , digestive kex , fler mackor ja niförstår. Varje ny vända till köket kollade jag ut genom fönstret för att se om bilen skulle köra upp på uppfarten. Det sjuka är att jag faktiskt tänkte "snälla kom hem nu så jag måste sluta" . Jag ville ju inte hetsa! varför göra jag då det?!! jag är sjuk sjuk o huvudet. Tillslut kom dom och jag slutade . Ville spy ,men kunde inte när dom va här .Fick upp flera gånger i munnen men svalde bestämt igen ( ursäkta om det låter vidrigt). Sen bestämde jag mig helt sonika för att jag inte skulle kräkas. Vill bli frisk. vill bli frisk nu! Men det är jobbigt , känner mig så ***** tjock. Ansikter ser svullet o runt ut.
Men jag ska kämpa på. Jag ska greja det här. Det kommer komma motgångar , större än jag någonsin mött.

Tidigt imorgonbitti bär det av upp till nordligare bredgrader. Sen tillbaka till stora staden på måndag och allvaret drar igång igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar