JAG SKA BLI FRI,KÄMPA MOT MÖKRET OCH KOMMA UT STARKARE TILL LIVET.
DET SOM ÄR MITT!

måndag 29 mars 2010

Ny blogg!

Jag har då skapat en n blogg en ny blogg. Jag skrev tidigare på "urmorkret.blgg.se".
Välkommen hit hoppas du kommer följa mig i min resa! Nedan kommer ett litet "intro" om bloggen.

Jag har levt alltför länge i detta mörker, ett mörker som brutit ner mig bit för bit o har gjort att jag inte är samma gamla vanliga tjej som förut. Mitt mörker min sorg är bulimin. Det började för 5 år sedan. Då ett par fingarar i halsen sågs som en bra lösning. Det beslutet där på toaletten på studentrummet blev början på mitt mörker.Givetvis är/var det mycket annat som lågbakom men den handlingen blev avgörande för vilken väg min ångest skulle ta/uttrycka sig. Nu har jag bestämt mig för att ta upp kampen om MITT liv. Jag ska möta sjukdommen och bli frisk.Det är va jag vill o hoppas. Jag har sökt hjälp efter så många år. Det går långsamt men är iallafall på väg.
I den här bloggen tänkte jag skriva om min resa, tankar, framgångar, krashlandningar och allt där imellan. Även om det liv som pågår parallellt.För ja, bland känns det som man lever ett dubbel liv med bulimin som den hemlige älskaren som ingen får veta om som man göra allt för att hålla i hemlighet. Hoppas du vill följa med, var inte rädd för att komentera, dementera eller bara höra av dig! blir bara jätta glad om någon vill läsa!

välkommen in!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar