JAG SKA BLI FRI,KÄMPA MOT MÖKRET OCH KOMMA UT STARKARE TILL LIVET.
DET SOM ÄR MITT!

onsdag 1 juni 2011

´Den effekten har du på mig

var i parken ikväll för att fira tentan. var glad o ganska taggad. sitter på en filt o dricker bubbel o blicken sveper över samlingen glada tentafirare, jag letar efter dig. Är du här.nej.
senare dyker Du upp.dressad från topp till tå o pulsen stiger.
Vi hälsar inte, du ägnar mig inte en blick, inget intesse överhuvudtaget.Jag dör innombords.
Du har fortfarande den effekten på mig.Jag hoppas , varje tillfälle jag kan stöta på Dig hoppas jag tt något skll häd,något sk klicka igen. Att jag skall få ett kvitto på att du är intresserad. VIlket du av allt att tyda INTE är. Bli så sorgsen innuti.
Har inte längre någon lust att fira,dricka eller gå vidare. Jag åker hem och känner mig bortvald. Allt jag vill är att älska o bli älskad.
Just nu känns det som om ingen kommer vilja ha mmig någonsin, inte någon jag vill ha iaf.
.........

//A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar