JAG SKA BLI FRI,KÄMPA MOT MÖKRET OCH KOMMA UT STARKARE TILL LIVET.
DET SOM ÄR MITT!

lördag 22 december 2012

Uppdatering

Berg o dalbanan som är livet har verkligen varit inne i den livliga delen.
Det har varit mycket känslor kopplade till Han med H jag skrivit om.
Jag satte ultimatum o utfallet verkade bli det sämsta tänkbara, jag gick ner mig i jobbiga känslor.
Inte bara de för situationen rimliga utan det väckte även gamla känslor. Tillslut orkade jag inte utan hanterade det på det ända sättet jag vet , som funkar, som funkade. valde den välbekanta stigen till badrummet.
Tillbaka i träsket. Då dimper det ner något som vänder lite på situationen. vi har snackat. Känns mycket bättre, dock tvivlar jag på om det faktistk kommer leda någonstans Men ja det får vell tiden utvisa. Man kan inte förändra någon men man kan kräva vissa kompromisser mötas halvägs. Om det kommer funka, mja, det får vi vell se men väljer att undersöka saken med en liten röst i bakhuvudet som viftar på uppmärksamhet o stampar misstänksamt med foten.
Jag mår bättre iaf, jag har fått lite julefrid efter en kväll med fina vänner!

Det är så det ser ut idagsläget.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar