JAG SKA BLI FRI,KÄMPA MOT MÖKRET OCH KOMMA UT STARKARE TILL LIVET.
DET SOM ÄR MITT!

lördag 13 oktober 2012

Ni vinnare, jag förlorare

Det är så konstigt.
Dom vinner o mitt hjärta blir tomt o tungt. Vet inte varför jag reagerar såhär.
Avundsjuka är nog nära sanningen.
Att inte jag är med, att inte jag får vara del av det lyckade, ett vinnarlag. Att inte jag får vara en vinnare.
Sen känner jag mig sviken av klubben.Förnedrad. Deras vinst tar mig tillbaka till rummet jag gråtandes sitter o säger att " Ni kan inte förvänta er att jag kommer på fler träningar, räkna inte med mig längre"....

Detta handlar alltså om att klubben jag spelade mina sista säsonger för (3-4 år sedan!!!) har idag kvalificerat sig till högsta serien.  Alla segerbilder på Facebook känns som ett knivhugg i hjärtat.
Hör ju själv hur det låter, jag tar det som en personlig förolämpning.
Varför? Hur kan det påverka mig så mycket????

Jag hatar att se er vinna.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar